Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh podnikatelského konceptu startupu zabývajícího se automatizací a modernizací sportovišť
Franc, Štěpán ; Koráb, Vojtěch (oponent) ; Bumberová, Veronika (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na zpracování životaschopného a škálovatelného konceptu podnikání zabývající automatizací a modernizací sportovních zařízení. Teoretická část obsahuje literární rešerši zaměřující se na pojetí problematiky a metodologie u startupů a popis vybraných analyticko-výzkumných metod, které jsou pak následně použity v analytické části. Analytická část je zaměřena na validaci podnikatelské myšlenky s využitím metody Lean Canvas a provedení dalších analýz podnikatelského prostředí. Návrhová část obsahuje zvolenou strategii pro začínající startupový podnik, obchodní model a minimální životaschopný produkt s možností následného škálování u zákaznických segmentů.
Návrh marketingové strategie zvoleného podniku
Hudcová, Ivana ; Schüller, David (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je zvýšit konkurenceschopnost podniku Vínko a jiné dobroty pomocí vytvoření nové marketingové strategie. Při vytváření nové strategie bude vycházeno z analyzování stávající strategie společnosti. Celá práce je rozdělena do tří hlavních částí. První část vychází z teoretických východisek, druhá část je zaměřena na představení společnosti a analýzu současného stavu a v poslední návrhová část formuluje samotný návrh marketingové strategie vedoucí ke zvýšení zisku, získání nových zákazníků ale i udržení stávajících zákazníků.
Návrh podnikatelského konceptu startupu zabývajícího se automatizací a modernizací sportovišť
Franc, Štěpán ; Koráb, Vojtěch (oponent) ; Bumberová, Veronika (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na zpracování životaschopného a škálovatelného konceptu podnikání zabývající automatizací a modernizací sportovních zařízení. Teoretická část obsahuje literární rešerši zaměřující se na pojetí problematiky a metodologie u startupů a popis vybraných analyticko-výzkumných metod, které jsou pak následně použity v analytické části. Analytická část je zaměřena na validaci podnikatelské myšlenky s využitím metody Lean Canvas a provedení dalších analýz podnikatelského prostředí. Návrhová část obsahuje zvolenou strategii pro začínající startupový podnik, obchodní model a minimální životaschopný produkt s možností následného škálování u zákaznických segmentů.
Návrh marketingové strategie zvoleného podniku
Hudcová, Ivana ; Schüller, David (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je zvýšit konkurenceschopnost podniku Vínko a jiné dobroty pomocí vytvoření nové marketingové strategie. Při vytváření nové strategie bude vycházeno z analyzování stávající strategie společnosti. Celá práce je rozdělena do tří hlavních částí. První část vychází z teoretických východisek, druhá část je zaměřena na představení společnosti a analýzu současného stavu a v poslední návrhová část formuluje samotný návrh marketingové strategie vedoucí ke zvýšení zisku, získání nových zákazníků ale i udržení stávajících zákazníků.
Podmínky pro vytváření podnikatelského prostředí v Bosně a Hercegovině. Srovnání s ČR
Avdibegović, Amir ; Dvořáček, Jiří (vedoucí práce) ; Skálová, Jana (oponent)
Předmětem bakalářské práce, zpracované na téma Podmínky pro vytváření podnikatelského prostředí v Bosně a Hercegovině, srovnání s Českou republikou je sloučit jednotlivé informace o teritoriu Bosny a Hercegoviny do jedné příručky a poskytnou tak potencionálním českým investorům a podnikatelům možnost orientovat se v teritoriu Bosny a Hercegoviny snadněji. Cílem práce je také analyzovat momentální politickou, sociální a ekonomickou situaci v Bosně a Hercegovině, poukázat na její nedostatky a navrhnout možnosti reforem.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.